۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران ۷۰درصد پیشرفت دارد
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب:

پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران ۷۰درصد پیشرفت دارد

زنجان-مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار بازار، به پروژه دو خطه کردن راه‌آهن  زنجان به تهران  اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی با بیان اینکه دو خطه کردن این مسیر از قزوین تا زنجان توسط چهار پیمانکار در چهار قطعه در حال انجام است، اظهار کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان- تهران در مسیر زنجان به قزوین ۶۵۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل راه آهن شمال غرب کشور، با بیان اینکه ۵۰ درصد از این مبلغ تامین و تخصیص یافته است، گفت: تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به  قزوین به اعتبار زیادی نیاز دارد.

خدایی به فعالیت ۲۹ رام قطار مسافربری به‌صورت رفت‌ و برگشت خبر داد وگفت: همچنین  ۱۶ قطار باری در این محورها فعالیت لازم را دارند.

وی با بیان اینکه قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند، ابراز کرد: حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه است و  این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال غرب کشور به کیفیت خدمات قطارها اشاره کرد و گفت: این شرکت بر کیفیت خدمات تأکید جدی دارد و به ساماندهی فضای فیزیکی ترمینال بیشتر توجه خواهد شد.

کد خبر: ۸٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha