۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
تلاش برای رفع مشکل مبادلات تجاری و اقتصادی صادرکنندگان یزدی
استاندار یزد اعلام کرد:

تلاش برای رفع مشکل مبادلات تجاری و اقتصادی صادرکنندگان یزدی

یزد- استاندار یزد از تلاش استان برای رفع مشکل مبادلات تجاری و اقتصادی صادرکنندگان یزدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی طالبی در جلسه توسعه صادرات که ظهر چهارشنبه در استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهتمام و جدیت دستگاه‌های مسئول به ویژه تولیدکنندگان استان در حوزه صادرات، گفت: بحث صادرات و اهمیت آن برای کشور با توجه به تنگناهای ارزی که کشور با آن روبه‌رو است حیاتی است.

استاندار یزد با اشاره به مشکلاتی که برای تامین مواد اولیه در کشور وجود دارد و بر هیچ کس پوشیده نیست، بیان کرد: بحث صادرات یکی از جهادی ترین کارهای است که در بخش تولید در حال انجام است و با توجه به الزامات و ضروریاتی که در کشور داریم، تلاش برای صادرات بیشتر یک بحث مقدس است.

وی در همین راستا افزود: صادرکنندگان استان به اهمیت و ضرورت صادرات واقف هستند و اگر بتوانیم برخی از موانع صادرات را برطرف کرده و محدودیت های پیش روی تولیدکنندگان را برداریم، مطمئناً رشد قابل توجهی در بخش مباحث صادراتی استان خواهیم داشت. 

طالبی ضمن خداقوت به صادرکنندگان برتر استان، اظهار امیدواری کرد که شرایط کشور اجازه دهد در بخش صادرات و برداشتن قید و بندهای که امروز در کشور به عنوان مانع شناخته می‌شود گشایش ایجاد شود.

استاندار یزد به بیان نقطه نظرات صادرکنندگان و پیگیری مطالباتشان پرداخت و تصریح کرد: بر اساس نظرات دست‌اندرکاران بخش تولید و صادرات پیگیر مطالبات هستیم که بر اساس آن موانع اصلی که فراروی مبادلات تجاری و اقتصادی وجود دارد و با تحریم های ظالمانه شدت گرفته را مرتفع کنیم.

کد خبر: ۸۸٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha