۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
مازندران با کمبود تجهیزات بهداشتی روبرو است/ تدوام طرح تب‌سنجی در راه‌ها
استاندار مازندران:

مازندران با کمبود تجهیزات بهداشتی روبرو است/ تدوام طرح تب‌سنجی در راه‌ها

ساری - استاندار مازندران از فعالان اقتصادی برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان برای مقابله با شیوع کرونا درخواست کمک کرد و گفت: استان با کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی روبرو است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان سه شنبه شب در جمع فعالان اقتصادی مازندران با اشاره به کمبودها و نیاز به اقلام بهداشتی و درمانی اظهار داشت: از فعالان اقتصادی برای کمک به تامین نیازمندی ها درخواست کمک و همکاری داریم.

وی با اشاره به ایجاد شورای مشارکت های مردمی برای تامین نیازمندی های فراروی، شرایط استانی را در حال حاضر بحرانی دانست و گفت: امکانات موجود علوم پزشکی برای تامین نیازها پاسخگو نیست.

وی با عنوان اینکه کرونا ویرروس در این مرحله متوقف نخواهد شد و در روزهای آینده نیاز به امکانات بهداشتی افزایش خواست یافت، از مردم و فعالان اقتصادی خواست همانند دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی پای کار بیایند.

استاندار مازندران با اظهار اینکه مردم مازندران همواره در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس پیشگام بوده اند، از فعالان اقتصادی خواست که برای رفع نیازها تلاش کنند.

حسین زادگان ادامه داد: امیدواریم بخشی از نیازمندی ها و اقلام توسط خیران و فعالان اقتصادی و بخشی دیگر از سوی دولت تامین شود تا بتوانیم به نیازها پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تب سنجی در راههای استان گفت: این طرح برای پایش بیماران مشکوک به کرونا ادامه دارد.

کد خبر: ۸٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha