۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
افزایش سهمیه روغن و شکر در استان بوشهر/ کمبود نداریم
رئیس صمت استان بوشهر:

افزایش سهمیه روغن و شکر در استان بوشهر/ کمبود نداریم

بوشهر - حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سهمیه روغن و شکر در استان بوشهر افزایش یافته و کمبودی از این نظر نداریم.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تامین نیازهای استان بوشهر به کالاهای اساسی اقدامات خوبی صورت گرفته و اکنون کمبودی از این نظر در استان نداریم.

وی از افزایش قیمت شکر، مواد لبنیاتی، حبوبات و برخی دیگر از اقلام در بازار استان خبر داد و اضافه کرد: در روزهای اخیر قیمت برخی اقلام از جمله خیار و گوجه فرنگی نیز با کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی روبرو بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در قالب طرح نوروزی همه اقلام مورد نیاز در استان تامین شد و این اقدام باعث شد تا شاهد صف برای هیچ کالایی نباشیم.

وی از توزیع ۵۰۰ تن برنج هندی در استان به قیمت ۱۸۵ هزار تومان برای هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی خبر داد و افزود: سهمیه شکر استان بوشهر نیز افزایش یافته و برای مردم با قیمت هشت هزار و ۷۰۰ و برای شیرینی‌فروشی‌ها با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه است.

حسینی از توزیع ۵۲ تن گوشت قرمز و ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب خبر داد و گفت: سهمیه روغن استان بوشهر افزایش یافته و هزار و ۷۰۰ تن جذب شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کد خبر: ۸۸٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha