۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
۲ میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافت
رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

۲ میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافت

اردبیل- بدری، رئیس مجمع نمایندگان اردبیل گفت: طبق تمهیدات به عمل آمده دو میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری صبح سه‌شنبه در بازدید از روستای دگرمان دره شهرستان نمین اظهار داشت: طبق تمهیدات به عمل آمده دو میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافته که در این زمینه بررسی و رفع مشکلات روستاها با جدیت در دستور کار است.

وی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تلاش برای رفع آن‌ها تصمیمات اساسی اتخاذ شده که درصدد هستیم با هدف توسعه‌ای در مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: از اهم طرح‌هایی که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آن‌ها در مناطق روستایی در نظر گرفته شده می‌توان به طرح هادی، آسفالت معابر، تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه، تأمین روشنایی معابر و ساماندهی حریم رودخانه‌ها اشاره کرد که مسئولان دراین زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند.

بدری تصریح کرد: محرومیت‌زدایی در روستاها یکی از برنامه‌های مهمی است که باید در این زمینه دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند و با در نظر گرفتن مطالبات و خواسته‌های مردم اقدامات لازم را برای رفع مشکلات روستاها محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نیز پیگیر رفع مشکلات مردمی به خصوص ساکنان در مناطق محروم و حاشیه‌نشین است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و اقدامات اساسی در این زمینه انجام یافته است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

کد خبر: ۸۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha