۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
۱۵ هزار تن کالای اساسی در استان البرز توزیع شد
از ابتدای سال جاری؛

۱۵ هزار تن کالای اساسی در استان البرز توزیع شد

کرج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از توزیع ۱۵ هزار و ۷۷۳ تن کالای اساسی طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، رامین ربیعی گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری یک هزار و ۶۰۰ تن شکر به بخش خانوار، ۵۷۵ تن به اصناف تولیدی و یک هزار و ۹۳۱ تن به بخش صنعت استان تخصیص یافته است.

ربیعی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری نیز ۴۰۰ تن سهمیه مواد اولیه قند به کارخانجات تولیدی قند استان اختصاص یافته است که تولید نهایی آن نیز در البرز، توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فروردین ماه ۸۰۰ تن و در اردیبهشت ماه نیز یک هزار تن برنج وارداتی با نرخ مصوب به بازار استان تزریق شده است، افزود: ۷۹ تن گوشت منجمد قرمز  نیز در بازار استان توزیع شد.

رئیس سازمان صمت البرز در خصوص سهمیه روغن مصرفی البرز اظهار کرد: در فروردین ماه سه هزار و ۹۷۹ تن و در اردیبهشت ماه نیز به همین میزان و در مجموع هفت هزار و ۹۵۸ تن روغن مصرفی خانوار به شهروندان استان البرز تخصیص پیدا کرد. همچنین در فروردین ماه ۷۲۳ تن و در اردیبهشت ۷۰۷ تن روغن جهت مصرف اصناف تولیدی اختصاص یافته است.

بنا به گفته دبیر ستاد تنظیم بازار استان البرز، روغن بخش صنعت نیز با تسهیل گری این سازمان از طریق سندیکای مرتبط توزیع می شود.

رئیس سازمان صمت البرز در خاتمه ارزش وزنی این اقلام را ۱۵ هزار و ۷۷۳ تن اعلام کرد و گفت: با توجه به نیاز بازار استان، بدون محدودیت، جذب و توزیع کالای اساسی ادامه دارد.

کد خبر: ۸۷٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha