۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
راه‌اندازی خط بسته‌بندی الکل در شوشتر
فرماندار شوشتر خبر داد:

راه‌اندازی خط بسته‌بندی الکل در شوشتر

شوشتر - فرماندار شوشتر گفت: این خط تولیدی با ظرفیت پنج هزار بطری در ساعت، می‌تواند روزانه ۳۰ تن الکل را بسته‌بندی و روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین پنبه‌دانه‌پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این خط تولیدی مجوزهای لازم برای بسته‌بندی الکل را از دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه اکنون قرار است نسبت به بسته‌بندی الکل اقدام کند، توضیح داد: این خط تولیدی در یک کارخانه مواد غذایی در شهرک صنعتی شوشتر و با هدف تامین نیاز شهرستان‌های شمالی استان خوزستان به الکل و مواد ضدعفونی کننده راه‌اندازی شده است.

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: سهمیه الکل اختصاص یافته به این کارخانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تامین خواهد شد. این الکل پس از بسته‌بندی در داروخانه‌هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی معرفی می‌شوند، توزیع خواهد شد.

پنبه‌دانه‌پور تاکید کرد: این کارخانه پیش از این نسبت به بسته‌بندی مواد غذایی از جمله آب لیمو، شربت، دوغ و... اقدام می‌کرد و اکنون با توجه به نیاز استان به الکل، نسبت به بسته‌بندی این ماده اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: این خط تولیدی با ظرفیت پنج هزار بطری در ساعت، می‌تواند روزانه ۳۰ تن الکل را بسته‌بندی و روانه بازار کند.

کد خبر: ۸٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha