۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
روند افزیشی تولید ماسک در ایلام/ ۱۹ هزار ماسک امروز توزیع شد
معاون بازرگانی سازمان صمت ایلام خبر داد:

روند افزیشی تولید ماسک در ایلام/ ۱۹ هزار ماسک امروز توزیع شد

ایلام-معاون اموربازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت استان ایلام با اشاره به روند افزیشی تولید ماسک در ایلام، گفت: ۱۹ هزار ماسک امروز در استان توزیع شده است.

سعید شریفی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده امروز سه شنبه بیستم اسفندماه  تعداد ۱۹ هزار عدد ماسک از واحدها ی تولیدی صنفی تحت پوشش سازمان صمت جمع آوری و با همکاری دادستانی تحویل داروخانه در سطح شهر ایلام شده است.

وی افزود: از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در خصوص چگونگی ونحوه افزایش تولید ماسک موردنیاز مصرف کنندگان تصمیماتی اتخاذ شد و خوشبختانه ظرفیت تولید به صورت روزانه روند صعودی داشته وطی روزهای آینده نیز با تعامل بیشتربا تولیدکنندگان ظرفیت تولید و توزیع افزایش خواهد یافت.

این مسئول تصریح کرد: سازمان صمت باتمام توان خود تاپایان شکست کرونا درحوزه های تولید موادضدعفونی و لوازم بهداشتی،نظارت وبرخورد با متخلفان احتمالی در کنار هم استانی های عزیز خواهدبود.

وی گفت: اکیپ های بازرسی با مشارکت سازمان صمت و تعزیرات و نیروی انتظمی مداوم در حال بررسی وضعیت بازا ربوده و تخلفات از این دستورالعمل را رصد کرده و با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

کد خبر: ۸٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha