۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
بورس جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری در کشور است
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات:

بورس جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری در کشور است

خدارحمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات گفت: به نظر می رسد با کمرنگ شدن ابهامات طی روزهای آتی بازار سرمایه بین تمامی بازارهای موجود در کشور جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری باشد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، بهروز خدارحمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات معتقد است که شرایط بازار سرمایه، اخبار های مثبت و ارزندگی در این بازار به حدی زیاد است که اگر تکلیف ابهامات پیش روی کشور مشخص شود قطعا رویه مثبتی آغاز خواهد شد.

خدارحمی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی باعث شده در بدترین شرایط ممکن از بُعد حساسیت زمانی قرار بگیریم، افزود: متاسفانه انتخابات و مذاکرات باعث شده اخبار خوب در بازار دیده نشود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: اخبار مثبت برای بسیاری از صنایع طی چند روز اخیر به گوش رسید. رکورد شکنی های تاریخی بین المللی برای کامودیتی ها از جمله قیمت جهانی مس را داشتیم اما اثری بر سهم های مربوطه ندیدیم. یعنی سایه ابهام بزرگ روی سر بازار است و اجازه نمی دهد بازار در حالت طبیعی قرار بگیرد. اخبار، تصمیمات ونرخ بازارهای جهانی در بهترین حالت است و بازار بالاخره واکنش مثبت به این موضوعت نشان می دهد.

این کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی روند بازار سهام پرداخت و گفت: به نظر می رسد با کمرنگ شدن ابهامات طی روزهای آتی بازار سرمایه بین تمامی بازارهای موجود در کشور جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از سهامداران بورسی با خروج از این بازار تصور می کنند که بازار رمزارزها پربازده تر و جذاب تر است، در صورتی که اکثر این افراد هیچ شناخت درستی از این بازار ندارند، افرادی که به سمت این بازار رفتند به دلیل نگرانی و عدم تحمل نوسانات معاملات بورسی راهی به بازار شدند در صورتی که نوسان رمزارزها به صورت ماهیتی بسیار بیشتر از بورس است، پس فردی که با نوسان بازار سهام کنار نیامده قطعا نوسان رمزارزها برایش سنگین تر است.

کد خبر: ۸۷٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha