۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
۷۰ درصد زنجانی ها در سامانه سجام ثبت نام کردند/ تعویق انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۷۰ درصد زنجانی ها در سامانه سجام ثبت نام کردند/ تعویق انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام

زنجان- حمیدی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: ۷۰ درصد از زنجانی ها که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند در سامانه سجام ثبت نام و کد دریافت کردند.

غفور حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان که قرار بود ۱۹ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شود به تعویق افتاد.

وی اظهار کرد: برگزاری این انتخابات به زمان دیگری موکول شد که به زودی اعلام خواهد شد. 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان به عنوان یکی از اولین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در کشور در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.

حمیدی با بیان اینکه از تعداد ۷۹۲ هزار و ۵۵۹ نفر مشمولان نهایی سهام عدالت استان ۴۱۱ هزار و۶۰۰ نفر معادل ۵۲ درصد روش مستقیم را انتخاب کردند، تاکید کرد: ۳۸۰ هزار و ۹۴۰ نفر هم در استان روش غیرمستقیم را انتخاب کردند. 

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از افرادی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند در سامانه سجام ثبت نام و کد سجامی خود را دریافت کردند، ابراز داشت: در روش مستقیم مدیریت سهام به خود فرد منتقل شده ولی در روش غیرمستقیم مدیریت سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی منتقل شده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند. 

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان افزود: همه سهامدارانی که روش مدیریت غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند باید دارای کد سجامی باشند.

حمیدی با بیان اینکه مشمولانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند باید در سامانه سجام اطلاعات خود را ثبت کرده و شماره شبا و اطلاعات را در سامانه با شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا سود سهام خود را دریافت کنند، ابراز داشت: افرادی که در سامانه سجام ثبت نام نکنند سود به حساب آنها واریز نمی شود.

کد خبر: ۸۷٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha