۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
سال ۱۴۰۰، سال ورود به حوزه معادن است| مشارکت حداکثری در طرح اقدام ملی مسکن
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

سال ۱۴۰۰، سال ورود به حوزه معادن است| مشارکت حداکثری در طرح اقدام ملی مسکن

کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: امسال باید به بازارهای جدید ورود کرد و از جمله این بازارها حوزه معادن و ارائه خدمات آزمایشگاهی در بخش حفاری است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور در جلسه ویدئوکنفرانسی با مدیران مناطق و استانی کشور که با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی برگزار شد، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک چند اولویت جدی را در سال ۱۴۰۰ دنبال می‌کند از جمله نوسازی و بروز رسانی تجهیزات، تامین تجهیزات مورد نیاز از بخش خصوصی و پیگیری بیمه قراردادها در سراسر کشور است.

کیانپور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ باید دوره‌های آموزشی از لحاظ مدت آموزش و کیفیت آموزشی افزایش چشمگیر داشته باشد، افزود: باید تلاش شود ضمن برگزاری دورهای آموزشی ضمن خدمت پرسنل و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان‌ها، دوره‌های آموزشی را از ۱۹ هزار ساعت- نفر به ۴۰ هزار ساعت - نفر در سال جدید افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف و اعتلای نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جدید باید تلاش مضاعفی را در همه سطوح انجام دهیم گفت: همه پرسنل و مدیران باید با تعصب مضاعف تلاش کنیم تا تحول خوبی منطبق با سیاست‌های کلان وزارت راه و شهرسازی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به وجود آوریم و برای تحقق این امر نیاز به مسئولیت‌پذیری و همکاری همه جانبه پرسنل و مدیران این شرکت در سراسر کشور است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اقداماتی که انجام می‌دهد بتواند کام مردم را شیرین کند افزود: وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ورود به این بازار تلاش می‌کند با ارتقاء کیفی این پروژه کلان عمرانی، حلاوت و شیرینی این اقدام را به جامعه هدف برساند و سهم بزرگی در شیرین شدن کام مردم ایران داشته باشیم.

کیانپور در ادامه با اشاره به تعرفه خدمات آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: ما برای تعرفه‌های هر بخش احترام قائلیم و تعرفه‌های نظام مهندسی و خدمات ژئوتکنیک که مجزا قیمت گذاری می‌شوند را متناسب با نوع کارفرما و قوانین مربوطه رعایت میکنیم و در طرح اقدام ملی مسکن نیز شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تخفیف ویژه نقش آفرینی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مهم ارزیابی کردن انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی تک تک مردم است و باید در انتخابات ۲۸ خرداد امسال حضوری حداکثری داشته باشیم و تشویق کنیم که همه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

کیانپور ادامه داد: به هیچ وجه مدیران و پرسنل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور نباید از امکانات دولتی در له و یا علیه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری استفاده کنند و این امر به صورت ویژه رصد خواهد شد.

کیانپور افزود: ارائه خدمات در تمام آزمایشگاه‌های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید با ارتقاء کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و نتایج آزمایش در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل متقاضی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صورت های مالی هر استان فصل به فصل بسته شود، افزود: استان‌ها در سال جدید بعداز پایان هر فصل ۱۵ روز فرصت دارند که حساب‌های مالی خود را ببندند و به ستاد اعلام کنند.

در ادامه این جلسه روانبد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت نیز گزارشی از عملکرد استان‌ها درخصوص میزان درآمد و وصول مطالبات در سال گذشته ارائه کرد و در پایان نیز اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و مدیران استانی نیز هر کدام نسبت به ارائه برنامه‌های سال جدید، پیشنهادات و نقطه نظرات خود در محورهای پیگیری مطالبات شرکت، تعمیر تجهیزات و صرفه جویی، دریافت مجوزهای نظام مهندسی، تامین اعتبار برای تعمیر تجهیزات، جانشین پروری، توزیع نیروی انسانی ماهر، برگزاری جلسات بهره‌وری، کنترل پروژه، بروز رسانی، پشتیبانی و توسعه IT، بروز رسانی سخت افزارها و سامانه‌ها، برگزاری مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، افزایش دریافتی حقوق پرسنل و تغییر نظام ارزیابی استان‌ها از جمله مواردی بود که مدیران در دومین جلسه سراسری مدیران ستادی و استانی با حضور مدیرعامل به آنها اشاره کردند.

کد خبر: ۸۷٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha