۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
۱۹ تعاونی مسکن در قزوین مشغول به فعالیت هستند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۱۹ تعاونی مسکن در قزوین مشغول به فعالیت هستند

قزوین- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: از ۴۵۷ تعاونی مسکن استان، در حال حاضر ۱۹ تعاونی مسکن مهر دارای پروژه و ساخت و ساز هستند.

به گزارش بازار به نقل روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین، سید جلیل حسینی اظهار داشت:   قرار بود در استان ۱۸ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در قالب قرارداد مسکن مهر و سه جانبه ساخته شود که تا به امروز ۱۸ هزار و ۷۳۱ واحد تکمیل و به اعضا تحویل داده شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۸۲۷ واحد مسکن مهر در استان، ۱۴ هزار واحد در قالب مسکن مهر و چهار هزار و ۸۲۷ واحد در قالب قرارداد سه جانبه بوده که از مجموع واحدهای مسکن مهر فقط ۹۶ واحد باقی مانده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: این واحدهای باقی مانده هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در اسرع وقت تکمیل و به اعضا تحویل داده می شوند و پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد.

حسینی گفت: با بسته شدن پرونده مسکن مهر، قزوین جزو استانی هایی است که ۱۰۰ درصد تعهد خود را در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به واحدهای مسکن مهر باقی مانده، گفت: سه تعاونی مهر بسیجیان آبیک، مهر ۱۶ قزوین و مهر یک البرز هم اینک دارای ساخت و ساز و فعالیت هستند که امیدواریم هرچه سریعتر واحدهای خود را تکمیل کرده و به اعضا تحویل دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اضافه کرد: پروژه های جدید تعاونی مسکن در استان در قالب طرح ملی اقدام مسکن آغاز خواهد شد که هم اینک در مرحله ثبت نام و شناسایی افراد واجد الشرایط قرار دارد.

کد خبر: ۸۷٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha