۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
همت عالی برای کمک به نیازمندان/ رزمایش احسان و همدلی کردستان به مرحله پنجم رسید
بازار گزارش می‌دهد؛

همت عالی برای کمک به نیازمندان/ رزمایش احسان و همدلی کردستان به مرحله پنجم رسید

سنندج - در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان برای کمک به افراد نیازمند آغاز شد.

بازار؛ گروه استان ها: توزیع بسته های معیشتی از زمان شیوع ویروس کرونا از سوی نهادها و افراد خیر در استان کردستان آغاز شده است و بر اساس آمار رسمی اعلام شده، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در انجام این امر خیر و خداپسندانه پیشگام بوده است.

توزیع بسته های معیشتی برای کمک به افراد نیازمند از همان ماه های اول شیوع ویروس کرونا در دستور کار ستاد اجرایی قرار گرفته و خوشبختانه در سایه شکل گیری گروه های جهادی و افراد خیر، این بسته ها در سراسر استان کردستان به نیازمندان واقعی تحویل داده شده است.

توزیع دوره جدید بسته های معیشتی در استان کردستان از سوی ستاد اجرایی، در حالی از روز گذشته به صورت رسمی آغاز شده است که بر اساس اعلام مدیرکل ستاد در استان، در این دوره بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

مهدی طالبی در گفتگو با خبرنگاران بازار ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی در راستای کمک به افراد نیازمند، بیان کرد: ستاد اجرایی همزمان با شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور بحث توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر و بسته های بهداشتی را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در فاز دوم مرحله پنج رزمایش احسان و همدلی از سوی ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در استان کردستان در مجموع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند در این استان توزیع می شود.

توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در کردستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان افزود: ارزش ریالی این ۱۰ هزار بسته در استان کردستان که در آستانه عید سعید فطر در بین افراد نیازمند توزیع می شد، بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: ستاد اجرایی در استان کردستان از ابتدای آغاز توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریری و بسته های بهداشتی در مجموع بیش از ۱۵۰ هزار بسته را در بین افراد نیازمند در سراسر این استان توزیع کرده است.

طالبی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر افراد خیر و گروه های خیریه زیادی در استان کردستان با ما همکاری می کنند و این همکاری مستمر و خوب آنها باعث شده است تا بسته های توزیعی به بهترین شکل ممکن به افراد نیازمند برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفتگو با بازار برگزاری رزمایش احسان و همدلی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را یکی از طرح های موفق و الگو در کشور عنوان کرد.

همت عالی برای کمک به نیازمندان/ رزمایش احسان و همدلی کردستان به مرحله پنجم رسید

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: کمک به افراد نیازمند یکی از موارد مورد تاکید دین مبین اسلام است و ما باید در هر شرایطی این سنت حسنه را دنبال کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت کمک به مردم در شرایط مختلف، یادآور شد: همزمان با شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از مردم در جامعه ما با مشکلات متعددی مواجه شدند و به همین دلیل کمک به این افراد باید به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار می گرفت.

همدلی بیشتر در جامعه برای عبور این بحران کرونا ضروری است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: کرونا در کنار مسائل و مشکلات زیادی که در جامعه به وجود آورد باعث افزایش همدلی بیشتر در جامعه شد و به همین دلیل نه تنها سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و ارزشی بلکه اقشار مختلف مردم نیز وارد میدان شده و اتفاقات خوبی برای کمک به افراد نیازمند اجرایی شد.

حجت الاسلام پورذهبی ضمن اشاره به خدمات و اقدامات بسیار خوب و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی به بهترین شکل ممکن در موضوع توزیع بسته های معیشتی ورود پیدا کرد و خدمات خوبی را به مردم نیازمند انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور موفق و یک الگو برای دیگر سازمان‌ها و نهادها به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه این اقدام باعث فضای جدیدی در کشور شد و انتظار می‌رود که بعد از پایان ویروس کرونا نیز اینگونه خدمات همچنان ادامه داشته باشد.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در گفتگو با بازار ضمن اشاره به اهمیت کمک به افراد نیازمند در این شرایط خاص، اظهار کرد: کمک به افراد نیازمند از تاکیدات دین مبین اسلام است و در این شرایط و وضعیت شیوع ویروس کرونا، این اقدام قابل تقدیر است.

همت عالی برای کمک به نیازمندان/ رزمایش احسان و همدلی کردستان به مرحله پنجم رسید

وی گفت: خوشبختانه ستاد اجرایی به عنوان یک نهادانقلابی و ارزشی به بهترین شکل ممکن در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار گرفته است و تاکنون نیز خدمات خوبی از سوی این نهاد در راستای کمک به افراد نیازمند صورت گرفته است.

ماموستا رستمی ضمن تاکید بر لزوم ادامه این روند خدمت رسانی به افراد نیازمند از سوی نهادهای مختلف و افراد خیر، بیان کرد: مردم کردستان همواره در امور خیر پیشگام بوده و انتظار می رود که در این شرایط نیز در مسیر خدمت رسانی به افراد نیازمند با تمام توان در صحنه حضور داشته باشند.

توزیع بسته های معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کردستان از روز گذشته به صورت همزمان و با مشارکت گروه های جهادی و خیریه آغاز شده است و بر اساس اعلام متولیان امر، کار توزیع این ۱۰ هزار بسته تا قبل از عید سعید فطر در مناطق شهری و روستایی استان به پایان خواهد رسید.

کد خبر: ۸۷٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha