۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
۱۷۲ روستای اصفهان گاز ندارد/ واگذاری ۶۰۲ انشعاب رایگان
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

۱۷۲ روستای اصفهان گاز ندارد/ واگذاری ۶۰۲ انشعاب رایگان

اصفهان– علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: هنوز ۱۷۲ روستای استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار نیستند که از این تعداد فقط ۱۹ روستا واجد شرایط دریافت این خدمت هستند.

سید مصطفی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه ارائه خدمات در زمینه گازرسانی همواره در دستور کار شرکت گاز استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: بر این اساس باید توجه داشت که همه ۱۱۱ شهر استان اصفهان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع استان اصفهان دارای یک هزار و ۷۰۰ روستا است که تعدادی از آنها خالی از سکنه هستند، ادامه داد: تاکنون به یک هزار و ۶۶ روستا گازرسانی انجام شده و برنامه‌ریزی برای گازرسانی به دیگر روستاها نیز در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام آباد در شهرستان فریدونشهر را اجرایی خواهیم کرد، افزود: با معرفی پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۷۲ روستا در سطح استان نیازمند گازرسانی است، اضافه کرد: از این تعداد تنها ۱۹ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که در دستور کار این شرکت برای سال جاری قرار دارند.

علوی تصریح کرد: مابقی روستاها به نوعی مزرعه تلقی می‌شوند و امکان گازرسانی به آنها وجود ندارد.

یک هزار و ۷۰ مشترک صنعتی مصرف گاز در اصفهان
وی در ادامه با بیان اینکه منحنی مصرف گاز در استان اصفهان در ایام بهار و تابستان رو به کاهش است، ادامه داد: یک هزار و ۷۰ مشترک بخش صنعتی نیز از نعمت گاز در استان اصفهان بهره مند هستند که در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین گاز این مراکز وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین به واگذار انشعاب گاز رایگان به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: در سال گذشته ۶۰۲ انشعاب رایگان گاز در این استان اهدا شد که از این تعداد ۱۰۳ مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و ۸۵ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

وی با اشاره به واگذاری ۳۲۴ انشعاب رایگان به خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و افراد مفقودالاثر استان اصفهان ابراز داشت: با توجه به شیوع کرونا و استفاده حداقلی از مراکز حسینیه‌ نیز ۹۰ مورد بخشودگی هزینه‌های مصرف گاز برای این بخش در استان اصفهان اعمال شده است.

کد خبر: ۸۷٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha