۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
ممنوعیت پوشیدن کت در ادارات خوزستان برای کنترل مصرف برق! + سند
راه کارهای جالب مدیران برای  مدیریت مصرف برق

ممنوعیت پوشیدن کت در ادارات خوزستان برای کنترل مصرف برق! + سند

شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان در راستای کاهش مصرف برق در ادارات این استان پیشنهاد کرد پوشیدن کت برای تمام مدیران و کارکنان از اول خرداد لغایت پایان شهریور ممنوع باشد.

به گزارش  بازار،  این روزها که مساله بحران برق در کشور حسابی جدی شده، راه کارهای جالب و شنیدنی برای مدیریت  و کاهش مصرف شنیده می شود. بعد از اینکه شرکت توانیر استفاده ازکولر گازی  را در ادارات آب و برق ممنوع کرد، حالا مدیران شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان پیشنهاد دیگری را برای گذر از این بحران رو کرده است. او طی نامه ای به استاندار خوزستان خواسته که پوشیدن کت برای تمام مدیران و کارکنان از اول خرداد لغایت پایان شهریور ممنوع باشد.

این نامه واکنش های متعددی را هم در فضای مجازی به همراه داشته است. سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در واکنش به درخواست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در خصوص منع پوشیدن کت برای مدیران و کارمندان برای صرفه‌جویی در مصرف برق، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: رفع مشکلات خوزستان نیازمند ارائه راهکارهای کاربردی است. طرح مباحث حاشیه‌ساز، فقط فرصت و انرژی را از مدیران خواهد گرفت. منع کارمندان از "پوشیدن کُت" کارکردی در کاهش مصرف برق ندارد.

او معتقد است که مدیریت مصرف برق و عبور از بحران،  با روش‌هایی مانند جمع‌آوری دستگاه‌های غیر مجاز استخراج رمزارز، اصلاح الگوی مصرف و... محقق می‌شود.  

ممنوعیت پوشیدن کت در ادارات خوزستان برای کنترل مصرف برق! + سند

در نامه چه آمده است؟

شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان طی نامه ای به استاندار خوزستان با موضوع مصرف برق در ساختمان های اداری نوشت:

عطف به ابلاغیه شماره... مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ معاونت محترم امور برق و انرژی وزارت نیرو و نامه شماره ... مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ معاون محترم هماهنگی توزیع شرکت توانیر مبنی بر ضرورت مدیریت مصرف برق در تمامی ساختمان های اداری به نحوی که انرژی مصرفی ساختمانها به حداکثر ۵۰ درصد مصرف دوره مشابه سال قبل در ساعات اداری و ۱۰ درصد دیماند مصرفی دوره مشابه سال گذشته بعد از ساعات اداری محدود گردد. با توجه به اهمیت و حساسیت شرایط تابستان سخت پیش رو پیشنهاد می گردد به تمامی بانک ها، ادارات، و دستگاه های استان ابلاغ فرمایید: در راستای مدیریت بهینه مصرف برق، پوشیدن کت برای تمام مدیران و کارکنان از اول خرداد لغایت پایان شهریور ممنوع باشد.

کد خبر: ۸۷٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha