۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
گازرسانی به ۴۰۰ روستای مازندران در دست مطالعه است
سرپرست شرکت گاز مازندران:

گازرسانی به ۴۰۰ روستای مازندران در دست مطالعه است

ساری- تیموری، سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه خط لوله جدید گاز در غرب استان عملیاتی می‌شود، گفت: گازرسانی به ۴۰۰ روستا در دست مطالعه است.

حمزه امیرتیموری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خط لوله جدید گاز در غرب استان اجرایی می شود، اجرای این پروژه را در تقویت شبکه گاز استان حائز اهمیت برشمرد و هزینه اجرای این طرح را دو هزار میلیارد تومان بیان کرد.

وی با عنوان اینکه بیش از دو هزار و ۳۰۰ روستای از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: گازرسانی به ۴۰۰ روستای محروم استان نیز در دست مطالعه است.

تیموری با بیان اینکه سال قبل حدود ۸۰ روستا در استان با صرف ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار گازرسانی شدند، افزود: در حال حاضر اجرای گازرسانی رد ۱۸۴ روستای استان در دست اقدام است.

وی گازرسانی به روستایی کوهستانی و صعب العبور استان را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: در صورت رفع موانع فراروی امسال ۱۰۰ روستا از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

سرپرست گاز مازندران لوله گذاری در حریم جاده‌های استان را از جمله موانع فراروی اجرای طرح‌های گازرسانی در استان اعلام کرد و خواستار همکاری دستگاه های مرتبط از جمله راهداری و بنیاد مسکن شد.

کد خبر: ۸۷٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha