۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
افتتاح پروژه نگهداری از راه‌های شهرستان مهریز
در سفر وزیر راه و شهرسازی به یزد انجام شد؛

افتتاح پروژه نگهداری از راه‌های شهرستان مهریز

یزد- وزیر راه و شهرسازی در سفر به مهریز پروژه نگهداری از راه های این شهرستان مهریز که شامل ۶۶۵ کیلومتر است را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی در آیین افتتاح پروژه‌های نگهداری راه‌های سطح استان یزد در شهرستان مهریز با بیان اینکه نگهداری و مرمت راه‌ها امری مهم است، گفت: متاسفانه در قانون، نگاه به شغل و وظیفه راهداری از نوع تصدی‌گری بوده است و این نگاه باعث شده در سال‌های گذشته رسیدگی به راه‌ها تحت شعاع قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به شرایط، مشکلات موجود اصلاح شد و از این پس، نگهداری از راه‌ها به طور پیوسته و شبانه روزی انجام خواهد شد؛ به طوری که تردد در راه ها همزمان با رسیدگی راهداران به راه باشد.

اسلامی اظهار کرد: راهداری باید به صورت زنده و در حرکت مدام در حال بهسازی و مرمت راه‌ها باشد و در مورد راهداران نیز رسیدگی لازم انجام شود.

وی از راهواران به عنوان باغبانان راه‌ها یاد کرد و گفت: باید این تفکر در مورد راهداری دنبال شود.

گفتنی است، این پروژه ها شامل ۶۶۵ کیلومتر است که با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که شامل روکش آسفالت تقویتی به طول ۱۱۷ کیلومتر، بهسازی و عملیات روکش حفاظتی به طول ۵۹ کیلومتر، عملیات درزگیری رویه آسفالت به طول ۱۹۳ کیلومتر و عملیات لکه گیری رویه آسفالت به طول ۲۹۶ کیلومتر است.

کد خبر: ۸۷٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha