۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران در کرمان/ موانع اجرای طرح ها شناسایی شود
استاندار کرمان:

انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران در کرمان/ موانع اجرای طرح ها شناسایی شود

کرمان- استاندار کرمان با انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران در کرمان گفت: دستگاه ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و بعد از صدور مجوز خود را شریک طرح ها بدانند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی زینی وند عصر شنبه در سومین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در استانداری کرمان اظهار کرد: باید تمامی پروژه های استان را تعیین تکلیف شوند و هیچ طرح بلاتکلیفی نداشته باشیم.

وی گفت: باید زیرساخت های لازم برای پروژه های اولویت دار گردشگری هنزا و هتل رابر فراهم شده و اقدامات لازم در این خصوص در اسرع وقت انجام شود.

زینی وند با اشاره به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» افزود: امسال باید موانع طرح ها شناسایی و برطرف شود.

استاندار کرمان با انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران اظهار کرد: دستگاه ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و بعد از صدور مجوز خود را شریک طرح ها بدانند.

زینی وند از مدیران خواست برای اجرای امور هراس نداشته باشند و گفت: معین های اقتصادی هم باید به تعهداتشان عمل کنند.

وی همچنین بیان کرد: فرمانداران هم باید موانع سرمایه گذاری و اجرای طرح ها در سطح شهرستان ها را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنند. در صورتی غیر قابل حل بودن موانع در شهرستان، فرمانداران می توانند این موارد را به ستاد استانی بیاورند.

استاندار کرمان با بیان اینکه عدم اجرای پروژه های مصوب موجب نارضایتی مردم می شود، افزود: مس سرچشمه، گل گهر، جهاد نصر و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جهان فولاد پنج معین اقتصادی مهم استان کرمان هستند و باید به وظایفشان به خوبی عمل کنند.

وی با انتقاد از اینکه پنج معین گفته شده پروژه های اقتصادی خود را معرفی نکرده اند، بیان کرد: باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام شود.

کد خبر: ۸۷٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha