۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
بازگشت یک هواپیما به ناوگان فعال هواپیمایی کشور
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا خبر داد

بازگشت یک هواپیما به ناوگان فعال هواپیمایی کشور

فتحی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ ام دی ۸۳ پس از تامین قطعات و گذراندن تعمیرات سنگین دو ماهه، به ناوگان فعال هواپیمایی این شرکت بازگشت.

به گزارش بازار به نقل از انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی، مهدی فتحی با اشاره به زمین گیر بودن حدود یک ساله این هواپیما افزود: با تلاش شبانه روزی مهندسان توانمند شرکت هواپیمایی آتا، پرواز آزمایشی این هواپیما با رجیستر EP-TAM پس از انجام C-Check سنگین در آشیانه شهریار با موفقیت انجام شد و این شرکت بیشترین ناوگان فعال هواپیمای MD را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته نیز یک فروند هواپیمای ام دی ۸۳ دیگر با رجیستر EP-TAP به ناوگان فعال هواپیمایی آتا بازگشته بود، بیان کرد: این اقدام جهادی با توجه به تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه علیه کشورمان و وجود مشکلات عدیده در تامین قطعات هواپیمایی، کاری کم‌نظیر و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این شرکت در سایه انسجام و اتحاد هرچه بیشتر در کلیه واحدهای عملیاتی، فنی، مهندسی و بازرگانی، شاهد رشد حدود ۳۰۰ درصدی در پروازهای روزانه و افزایش ۶ فروندی هواپیماهای فعال خود طی سه ماهه پایانی سال ۹۹ و آغاز سال جاری بوده است.

کد خبر: ۸۷٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha