۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
برگزاری رزمایش احسان و همدلی یکی از طرح های موفق و الگو در کشور است
نماینده ولی فقیه در کردستان:

برگزاری رزمایش احسان و همدلی یکی از طرح های موفق و الگو در کشور است

سنندج– نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزاری رزمایش احسان و همدلی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را یکی از طرح های موفق و الگو در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز شنبه در حاشیه مراسم آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان، اظهار کرد: کمک به افراد نیازمند یکی از موارد مورد تاکید دین مبین اسلام است و ما باید در هر شرایطی این سنت حسنه را دنبال کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت کمک به مردم در شرایط مختلف، یادآور شد: همزمان با شیوع ویروس کرونا بخش زیادی از مردم در جامعه ما با مشکلات متعددی مواجه شدند و به همین دلیل کمک به این افراد باید به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار می گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: کرونا در کنار مسائل و مشکلات زیادی که در جامعه به وجود آورد باعث افزایش همدلی بیشتر در جامعه شد و به همین دلیل نه تنها سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و ارزشی بلکه اقشار مختلف مردم نیز وارد میدان شده و اتفاقات خوبی برای کمک به افراد نیازمند اجرایی شد.

حجت الاسلام پورذهبی ضمن اشاره به خدمات و اقدامات بسیار خوب و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی و ارزشی به بهترین شکل ممکن در موضوع توزیع بسته های معیشتی ورود پیدا کرد و خدمات خوبی را به مردم نیازمند انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور موفق و یک الگو برای دیگر سازمان‌ها و نهادها به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه این اقدام باعث فضای جدیدی در کشور شد و انتظار می‌رود که بعد از پایان ویروس کرونا نیز اینگونه خدمات همچنان ادامه داشته باشد.

هم‌زمان و امروز با برگزاری مراسم نمادین توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب فاز دوم پنجمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی در استان کردستان آغاز شد.

کد خبر: ۸۷٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha