۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
پروژه کنارگذر شهر ایوان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

پروژه کنارگذر شهر ایوان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه کنارگذر شهر ایوان، گفت: تسریع در روند اجرای این طرح ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، عبدالله بهادری مدیرکل با اشاره به آمادگی برای رفع مطالبات معارضین محلی بر تسریع اجرای این طرح تأکید کرد.

وی تصریح کرد: با تمهیدات قانونی که با همکاری دستگاه قضا و اداره کل ثبت اسناد استان در نظر گرفته شده است،  مطالبات معارضین محلی و کشاورزان محدوده طرح کنارگذر شهر ایوان در حال پرداخت است که با این وجود عملیات اجرایی پروژه تسریع خواهد شد.

بهادری بیان کرد: طرح کنارگذر ایوان به طول ۹ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی  ۲۰ درصد در حال اجرا است که برای اجرای این طرح ۲ دستگاه پل بزرگ و ۳۷ پل بتونی متوسط احداث خواهد شد و این طرح ۴۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این پروژه را تسهیل تردد و کاهش ترافیک داخل شهر ایوان با توجه به اهمیت محور کرمانشاه-ایوان- ایلام- مهران به عنوان محور موازی کرمانشاه- حمیل- ایلام عنوان کرد و افزود: مراودات تجاری و مذهبی با کشور عراق مخصوصاً در ایام اربعین محورهای منتهی به شهر مرزی مهران در استان ایلام را در موقعیت ویژه ای قرار داده است که می طلبد مسیرهای جاده ای استان به لحاظ کیفی و ایمنی بازسازی شوند.

کد خبر: ۸۷٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha