۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان قزوینی اختصاص می‌یابد
معاون جهاد کشاورزی قزوین:

۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان قزوینی اختصاص می‌یابد

قزوین- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار امسال در قالب تسهیلات ارزان قیمت با هدف نوسازی ماشین آلات و ادوات به کشاورزان استان اختصاص می یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار داشت: تسهیلات مکانیزاسیون نقش مهمی در بهینه سازی و نوسازی ماشین آلات و ادوات کشاورزی دارد و به ارتقای بهره وری در این بخش کمک قابل توجهی می کند.

وی با بیان اینکه گام برداشتن به سوی کشاورزی مدرن در گرو ارتقای ضریب مکانیزاسیون در این بخش است، افزود: حفاظت بهتر از منابع آب و خاک و کاهش هزینه های تولید از مزایای مهم ارتقای ضریب مکانیزاسیون در اراضی کشاورزی محسوب می شود.

تبسمی همچنین یادآور شد: سال گذشته ۴۰۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به بهره برداران بخش کشاورزی متقاضی در استان قزوین ارایه شده بود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از تسهیلات پرداختی بخش مکانیزاسیون به خرید و تامین تراکتور و کمباین و همچنین تجهیزات دامپروری و گلخانه ای اختصاص پیدا می کند.

کد خبر: ۸۷٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha