۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح محور کلور- درام در دستور کار است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای طرح محور کلور- درام در دستور کار است

اردبیل- نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ۱۲ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه کلور- درام در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدغنی نظری صبح شنبه، در بازدید از برخی مناطق شهرستان خلخال اظهار داشت: در راستای تأمین زمین رایگان و سرعت‌بخشی به احداث واحدهایی برای متقاضیان مسکن تمهیدات لازم به عمل آمده تا بتوانیم مشکلات موجود را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.

وی ادامه داد: از اهم برنامه‌هایی که در این شهرستان نیازمند توجه ویژه است بازسازی مناطق تاریخی منطقه است که از مسئولان ذی‌ربط انتظار داریم اعتبارات مورد نیاز را تخصیص داده و در راستای سرعت‌بخشی به طرح بازآفرینی شهری اهتمام جدی داشته باشند که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه در شهرستان خلخال با برخی مدیران روبه‌رو هستیم که در ارائه عملکرد خود و نیز همکاری در این زمینه ضعف‌های جدی دارند و در شرایطی که شهرستان خلخال با بسیاری از محرومیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند اما اهمیتی به این مسئله قائل نیستند.

نظری با اشاره به اجرای طرح محور کلور- درام نیز تصریح کرد: اختصاص ۱۲ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه مذکور در دستور کار قرار گرفته و منابع بانکی و ملی نیز ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای به سرانجام رسانده این پروژه در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: امیدواریم اقدامات انجام یافته در راستای توسعه برنامه‌های اجرایی در این شهرستان به نحو احسن به اتمام برسد و بتوانیم در محرومیت‌زدایی و نیز مانع‌زدایی‌ها گام‌های اساسی و هدفمند برداشته و هر چه سریع‌تر به اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۸۷٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha