۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت ایرادات اساسی دارد| استارت طرح خودرویی مجلس
عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با بازار:

قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت ایرادات اساسی دارد| استارت طرح خودرویی مجلس

ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شورای رقابت طبق قوانین مسئول تنظیم بازار هست اما قیمت گذاری که انجام می دهد به دلیل اینکه مبنای قابل دفاعی ندارد، باید تغییر کند.

روح الله ایزدخواه در گفت گو با خبرنگار پارلمانی بازار،با اشاره به افزایش قیمت خودرو در پی تصمیم گیری شورای رقابت بیان داشت:قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت ایرادات اساسی دارد.

وی تاکید کرد: شورای رقابت طبق قوانین مسئول تنظیم بازار هست اما قیمت گذاری که انجام می دهد به دلیل اینکه مبنای قابل دفاعی ندارد، باید تغییر کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت هیچ توجیه ای نداشته و ما به این شیوه که هر سه ماه یکبار قیمت خودرو تغییر کند، مخالفیم و اساسا این مسئله درست نیست و این مسئله نارضایتی اجتماعی زیادی را ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این شیوه قیمت گذاری باعث عدم ثبات مشتری در خرید خودرو شده است، تاکید کرد: شیوه قیمت گذاری خودرو باید تغییرات اساسی داشته باشد و تاکنون هم این شیوه نیز نتوانسته بازار را به تعادل برساند لذا ما از ابتدا هم به این موضوع انتقاد داشتیم اما یکسری کارشکنی از سوی وزرات صمت وجود داشت.

وی تاکید کرد: وزیر صمت پس از کسب مسئولیت اذعان داشت که به بنده فرصت بدهید تا ما بازار خودرو را متعادل کنیم که ما هم فرصت لازم را دادیم و اما آنها باز هم نتوانستند این بازار را متعادل کنند، لذا از این جهت از ابتدای سال ۱۴۰۰ کمیسیون صنایع و معادن جدی است تا طرح خود در این زمینه را به نتیجه برساند.

کد خبر: ۸۷٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha