۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
وضعیت سرمایه‌گذار دریاچه نمک قم سریعتر تعیین تکلیف شود
استاندار قم:

وضعیت سرمایه‌گذار دریاچه نمک قم سریعتر تعیین تکلیف شود

قم- استاندار قم با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته با مجموعه‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در دریاچه نمک قم، گفت: این موضوع باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و نهایی شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اختصاص اعتبار ویژه برای انجام مطالعات مربوط به ایجاد راه دسترسی به دریاچه نمک، اظهار کرد: احداث این جاده می‌تواند زمینه را برای رونق سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم نماید.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اولویت‌های استان قم در حوزه معادن، حمایت از معدن داران و فعالان معدنی توانمند و علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری را یکی از رویکردهای مهم این حوزه برشمرد و گفت: باید سرمایه‌گذارانی که علی‌رغم داشتن مجوز بنا به دلایل و مشکلات مختلف و یا عدم توانایی و اهلیت لازم، قصد فعالیت در این حوزه را ندارند تفکیک و در صورت استمرار، سلب مجوز شوند.

استاندار قم همچنین تلاش برای رفع موانع موجود در مسیر اتمام عملیات اکتشافی در محدوده‌های تعیین شده را ضروری خواند و گفت: در جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط این موضوع بررسی و اتخاذ تصمیم شود.

سرمست با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در دریاچه نمک قم، ضرورت تسریع در تعیین تکلیف سرمایه‌گذار این دریاچه را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موضوع باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و نهایی شود.

کد خبر: ۸۷٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha