۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
۴۵ واحد کشاورزی در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند
معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی قزوین:

۴۵ واحد کشاورزی در قزوین تسهیلات کرونا دریافت کردند

قزوین- معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۴۵ واحد کشاورزی در استان قزوین تاکنون به میزان حدود ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی جبران خسارات کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، حمیدرضا اظهار داشت: سهم شهرستان قزوین از این تعداد ۲۰ واحد، آبیک ۱۰ واحد، بوئین زهرا هشت واحد، تاکستان چهار واحد، آوج ۲ واحد و البرز یک واحد بوده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات یاد شده به موجب مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا به واحدهای خسارت دیده متقاضی پرداخت شده اند، اضافه کرد: تسهیلات پرداختی جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی استان قزوین از سوی بانک های ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت و انصار به متقاضیان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تسهیلات پرداختی کمک به جبران خسارات کرونا  به بهره برداران متقاضی بخش کشاورزی استان قزوین در رسته های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه ها پرداخت شده است.

تبسمی یادآور شد: در قالب تسهیلات حمایتی یاد شده به ازای هر شاغل در بنگاه های اقتصادی ۱۲۰ میلیون ریال به صاحب مجوز کسب و کار پرداخت می‌شود که ۷۰ درصد آن برای پرداخت دستمزد نیروی کار و ۳۰ درصد نیز برای هزینه‌های عملیاتی واحد کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص خواهد یافت.

کد خبر: ۸۷٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha