۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
افزایش آلاینده ها در کلانشهرها طی روزهای آینده
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش آلاینده ها در کلانشهرها طی روزهای آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ثبات شرایط جوی در اکثر مناطق کشور تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت و گفت: تا آخر هفته پدیده بارشی خاصی در کل کشور وجود ندارد و شاهد ثبات شرایط جوی خواهیم بود.

ضیائیان افزود: از امروز تا جمعه روند افزایشی دما را خواهیم داشت و به دلیل ثبات شرایط جوی، انباشت آلاینده‌ها برای تهران و سایر کلانشهرها انتظار می رود. البته میزان آلاینده‌ها به اندازه ای نیست که به شرایط اضطرار برای همه گروه‌های سنی برسد اما توصیه می شود به‌ ویژه، سالمندان، کودکان، بیماران تنفسی و قلبی و عروقی، از تردد غیرضروری در این مدت بپرهیزند و سایر اقدامات پیشگیرانه را نیز به کار گیرند.

او با اشاره با تاکید بر روند افزایشی دما در تمام نقاط کشور گفت: امروز وزش باد در استان های سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت.

وی در خصوص دمای هوای تهران نیز توضیح داد: صبح امروز دمای هوای تهران ۶ درجه بالای صفر و شب گذشته نیز ۱۶ درجه بود و پیش بینی می کنیم تا امشب دما هوای تهران به ۱۸ درجه برسد. تا روز جمعه دمای هوای تهران به ۲۱ درجه بالای صفر نیز خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گرمترین و سردترین مراکز استان ها را این گونه برشمرد و گفت: شهرکرد با ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و اهواز با دمای ۳۰درجه بالای سفر گرمترین مرکز استان طی ۲۴  ساعت گذشته بوده اند.

کد خبر: ۸٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha