۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
 ۱۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در میامی اصلاح شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

۱۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در میامی اصلاح شد

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای ری آباد میامی بهینه سازی شد، گفت: یک هزار و ۹۴۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی اصلاح شد.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در قالب رزمایش خدمت متعالی شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای ری آباد میامی بهینه سازی شد، تاکید کرد: اصلاح یک هزار و ۹۴۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار یکی از اقدامات صورت گرفته در این بخش واقع در شرق استان سمنان است.

وی با بیان اینکه جابه جایی و نصب ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا است، تاکید کرد:  تعویض ۹ مورد کابل سرویس در این روستا انجام شده است.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان ادامه داد: رفع ۱۲ مورد کانون‌های خطر شناسایی شده، برطرف نمودن هشت مورد حریم شبکه توزیع و ترمیم دو مورد سیستم زمین شبکه، از جمله اقداماتی است که در این رزمایش عملیاتی شده است.

موسوی زاده ابراز کرد: هسازی پایه های فرسوده و عارضه دار، رفع حریم، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، بهبود ولتاژ برق، پیشگیری از سرقت احتمالی شبکه و رضایتمندی مشترکان، به عنوان اهداف این مانور است.

وی همچنین افزود:  این طرح جهادی- ضربتی با حضور ۳۳ نفر نیروهای عملیاتی و برقکاران شبکه و با بهره‌گیری از ظرفیت یک شرکت پیمانکاری، در قالب شش اکیپ تعمیرات شبکه و اندازه گیری و تعادل بار و پنج نفر ناظران فنی و ایمنی و استفاده از ۱۴ دستگاه خودروهای عملیاتی سبک و سنگین به اجرا درآمده است.

کد خبر: ۸۷٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha