۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
رشد ۷۵۵۵ درصدی قیمت داج کوین در پنج ماه
ثبت رکوردهای تازه در بازار رمز ارزها؛

رشد ۷۵۵۵ درصدی قیمت داج کوین در پنج ماه

در بیست و چهار ساعت گذشته قیمت هر داج کوین در بازار جهانی ۵۰ درصد رشد کرد و به ۶۹ سنت رسید. قیمت هر داج کوین نسبت به دسامبر سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۷۵۵۵ درصد رشد کرد.

مهدی محمدی؛ بازار: در بیست و چهار ساعت گذشته رکوردی تازه در بازار رمز ارزهای دنیا ثبت شد. رکوردی که در تاریخ رمز ارزها بی سابقه بود. طبق گزارش منتشر شده توسط نیوزویک در این بازه زمانی قیمت هر داج کوین طی یک روز گذشته ۵۰ درصد رشد کرد و به مرز ۶۹ سنت امریکا رسید. این بالاترین قیمت ثبت شده برای داج کوین در بازار است و در این روز ارزش سرمایه در گردش در بازار داج کوین در دنیا به مرز ۸۷.۳ میلیارد دلار رسید.

 روند افزایش قیمت داج کوین از زمانی سرعت گرفت که ایلان ماسک سرمایه گذار بزرگ امریکایی اقدام به حمایت از داج کوین و سرمایه گذاری در این بازار کرد. البته او تنها فرد مشهوری نبود که در این بازار سرمایه گذاری کرده است.

طبق گزارشهای موجود شمار زیادی از افراد سرشناس امریکایی به این بازار روی آورده اند. این سیاست سبب شد تا سرمایه گذاران به این بازار خوش بین شوند و حجم زیادی سرمایه وارد بازار داج کوین شود.

وب سایت کوین دسک در گزارش خود نوشت: در این روزها در فضای مجازی تنها صحبت از سرعت بالای افزایش ارزش داج کوین است و بسیاری بر این باور هستند که ارزش این رمز ارز در روزهای آتی از مرز یک دلار فراتر می رود. از طرف دیگر در روزهای اخیر در بسیاری از برنامه های تلویزیونی امریکا در مورد سرمایه گذاری در بازار داج کوین صحبت شده است و بسیاری از افراد مشهور برای ورود به این بازار ابراز تمایل کرده اند. تمامی این مسایل باعث شد تا ارزش این رمز ارز دردنیا  افزایش یابد و بستر مناسبی برای جذب سرمایه ها در این بازار فراهم شود.

 داج کوین در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و از ابتدای سال جاری تا کنون سرعت افزایش قیمت آن بسیار بالا بود. در ابتدای عرضه این رمز ارز قیمت آن بسیار پایین بود ولی به تدریج ارزش آن افزایش یافت ولی همچنان ارزش هر داج کوین در بازار جهانی کمتر از یک دلار است. از دسامبر سال گذشته تا کنون ارزش هر داج کوین در بازار ۷۵۵۵ درصد افزایش پیدا کرد. این در حالیست که متوسط قیمت اتریوم در هفته گذشته نسبت به روزهای آخر سال ۲۰۲۰ بیش از ۳۲۴ درصد رشد کرده است، ارزش هر لیت کوین ۱۱۵ درصد و ارزش هر بیت کوین بالغ بر ۱۱۳ درصد افزایش پیدا کرد.

کد خبر: ۸۷٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha