۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه خط اتصال شهرک صنعتی زنجان به خط راه آهن نیاز است
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه خط اتصال شهرک صنعتی زنجان به خط راه آهن نیاز است

زنجان- خدایی، مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور به پروژه خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن اشاره کرد و گفت: تنها برای اجرای این پروژه در بخش روسازی بیش از ۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی خدایی در گفتگو با خبرنگار بازار به پروژه خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن اشاره کرد و گفت: اجرای ۹ کیلومتر مسیر روسازی (ریل گذاری ) این پروژه به بیش از ۶۳ میلیارد تومان نیاز دارد. 

وی با بیان اینکه این پروژه از مصوبات سال ۸۲ بود که توسط شهرک صنعتی زنجان و راه آهن شمالغرب اجرا می شود،اظهار کرد: همچنین ادوات این پروژه از قبیل سوزن به اعتبارات زیادی دارد چرا که هزینه هر سوزن بیش از ۴.۵ میلیارد تومان است. 

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با بیان اینکه زیر سازی این پروژه توسط شهرک صنعتی استان انجام می شود، گفت: تنها برای اجرای این پروژه در بخش روسازی در کل بیش از ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه گذاری نیاز است. 

خدایی با بیان اینکه اتمام این پروژه برای واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک زنجان بسیار موثر خواهد بود،تاکید کرد: با  اتمام این پروژه از بار ترافیکی در جاده ها هم کاسته می شود. 

وی با بیان اینکه خط اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به راه آهن برای دو شهرک صنعتی راشا کاسپین و سرجین بافت از نظر اقتصادی بسیار موثر خواهد بود،ابراز داشت: زیر سازی این پروژه بر عهده شهرک صنعتی استان بوده و تاکنون پیشرفت کار خوب بوده است. 

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور ابراز کرد: کار روزسازی این پروژه بر عهده ناوگان ریلی شمالغرب کشور است و عملیات زیرسازی این پروژه تا پایان خردادماه یا تیرماه به پایان می‌رسد. 

کد خبر: ۸۷٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha