۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
بیشترین شکایت بوشهری‌ها از اصناف مربوط به مرغ گرم است
معاون صمت بوشهر:

بیشترین شکایت بوشهری‌ها از اصناف مربوط به مرغ گرم است

بوشهر- جمالی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین شکایت بوشهری‌ها از اصناف به ترتیب مربوط به مرغ، نان، میوه و سبزی است.

رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به منظور نظارت بر بازار و مقابله با تخلفات تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و در این راه مردم با ارائه گزارش و شکایت خود کمک بزرگی به ما می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه ۳۶۷ فقره شکایات توسط مردم در بخش کالا و خدمات در استان بوشهر طی ماه گذشته خاطرنشان کرد: این گزارشات به صورت تلفنی، حضوری، کتبی و یا از طریق سامانه ۱۲۴ ارائه شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۱۰ پرونده تشکیل شد و ۲۲۸ مورد نیز غیرمتخلف شناخته شد و ۲۹ مورد نیز قبل از تشکیل پرونده منجر به مصالحه شد.

وی با اشاره به اینه این شکایت‌ها مربوط به دو حوزه کالا و خدمات بوده است افزود: در زمینه کالا بیشترین شکایت‌ها به ترتیب مربوط به مرغ گرم، نان، میوه و سبزی و سیمان بوده است.

جمالی ادامه داد:‌ بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه خدمات نیز مربوط به حمل و نقل درون شهری، رستوران های غذاخوری و بیرون بر و تعمیرات خودرو سبک بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: بیشترین شکایت مردم مربوط به گرانفروشی، تقلب، کم فروشی و عدم انجام تعهدات بوده است.

کد خبر: ۸۷٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha