۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
موافق افزایش قیمت محصولات صوتی و تصویری نیستیم
دبیر انجمن صوتی و تصویری:

موافق افزایش قیمت محصولات صوتی و تصویری نیستیم

شهیدی، دبیر انجمن صوتی و تصویری گفت: موافق افزایش قیمت‌ها در شرایط کنونی نیستیم، زیرا مردم توان خرید ندارند و با توجه به تولید انبوه توسط تولیدکنندگان، کالا روی دست‌شان خواهد ماند.

به گزارش بازار، محمدرضا شهیدی افزود: تاکنون در حوزه لوازم صوتی و تصویری و به‌طور ویژه تلویزیون افزایش قیمتی اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: هرچند با توجه به افزایش نرخ دستمزد، مدارک مربوطه برای افزیش قیمت‌ها آماده است، اما از طرفی منتظریم ببینیم سرنوشت نرخ ارز چه می‌شود.

شهیدی ادامه‌داد: تداوم مقطعی یا دراز مدت نرخ ارز به‌طور حتم بر برنامه‌ریزی‌ها و نحوه فعالیت تولیدکنندگان موثر خواهد بود.

وی یادآور شد: این در حالی است که هنوز تکلیف نرخ عوارض گمرکی ورود مواد اولیه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی و مبنای محاسبه آن بر مبنای دلار ۴۲۰۰ تومانی یا نیمایی مشخص نشده و همه این‌ها سبب شده تا به جمع‌بندی در خصوص افزایش دادن قیمت‌ها نرسیده باشیم.

دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران تصریح‌کرد: شرایط اقتصادی فعلی و مشخص نبودن بسیاری شاخص‌ها از جمله نرخ ارز، عوارض گمرکی و ... سبب شده تا تولیدکنندگان نیز تکلیف خود را در تولید، برنامه‌ریزی و سفارش‌گذاری کالاها و مواد اولیه و قطعات ندانند.

کد خبر: ۸۷٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha