۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش احسان
معاون بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد

توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش احسان

جهانی، معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در ماه رمضان رزمایشی را به نام احسان رمضان برنامه ریزی کردیم که ۵۰۰ هزار بسته معیشتی میان محرومان توزیع می‌شود و در حال انجام است.

به گزارش بازار، محسن جهانی افزود: این بسته‌های معیشتی از طریق گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و نهادهای مردمی توزیع می‌شود که آن‌ها نیز در تامین و توزیع این بسته‌ها مشارکت دارند و اقلامی را خودشان به این بسته‌ها اضافه می‌کنند.

وی گفت: هدف ما این است که مواسات و جریان همدلی را بتوانیم در کشور زنده نگه داریم و روزافزون کنیم.

معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی آغاز شده است که با کمک کمیته امداد توزیع می‌شود و کمیته امداد جامعه هدف و مخاطب مشخصی و از مددجویان خودش اطلاعات دقیقی دارد که این بسته‌ها را به دقت به دست نیازمندان واقعی خودش می‌رساند.

وی گفت: ۱۰ هزار بسته‌ها به ارزش ۴ میلیارد تومان را تحویل کمیته امداد می‌دهیم تا در مناطق محروم شهر تهران توزیع شود.

معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان تهران خبر داد.

محسن جهانی در آیین آغاز توزیع ۱۰ هزار سبد کالای معیشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) که با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز (چهارشنبه) در کمیته امداد برگزار شد، با بیان اینکه تا کنون پنج سری رزمایش همدلی و مواسات توسط ستاد اجرایی فرمان امام به مرحله اجرا درآمده، اظهار داشت: در هر سری یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در رزمایش احسان رمضان تاکنون ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

جهانی با اشاره به اینکه خوشبختانه هم‌افزایی خوبی بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد صورت گرفته است، گفت: امروز ۱۰ هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان است بین نیازمندان در ملارد، قدس، صباشهر، شهریار و بهارستان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۸۷٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha