۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
مشکلات مجتمع‌ گردشگری و پرورش کروکودیل ملایر در ستاد تسهیل بررسی می شود
معاون استاندار همدان:

مشکلات مجتمع‌ گردشگری و پرورش کروکودیل ملایر در ستاد تسهیل بررسی می شود

همدان - پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از طرح مشکلات مجتمع‌ گردشگری و پرورش کروکودیل ملایر در ستاد تسهیل استان همدان خبر داد.

ظاهر پورمجاهد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پروژه مجتمع‌ گردشگری و پرورش کروکودیل از سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در روستای گوراب آغاز به کار کرده اما به علت بعضی قوانین اداری هنوز موفق به اخذ مجوز مجتمع‌گردشگری نشده است، گفت: در بازدید معاون اقتصادی استاندار همدان مشکلات این مجتمع برای بررسی و رفع مشکل به ستاد تسهیل استان همدان رفت.

پورمجاهد با یادآوری اینکه به همراه معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و روسای ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دامپزشکی و محیط زیست از مجتمع‌گردشگری و پرورش کروکودیل در روستای گوراب بازدید شد، افزود: مشکل اصلی راه اندازی این مجتمع که با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیاردریالی بخش خصوصی شروع به کارکرده بحث حرایم و رعایت قوانین محیط زیستی و دامپزشکی است که نیازمند بازنگری و تسهیل در صدور مجوز محیط زیست و دامپزشکی است.

وی گفت: این مجتمع بزرگترین مجتمع  گردشگری و پرورش کروکودیل در کشور است که تمام محصولات تولیدی آن صادراتی بوده و بازده اقتصادی خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ایجاد ورزش های مهیج مانند زیپ لاین، پیست موتور سواری و ساخت رستوران های سنتی و واحد های اقامتی در این طرح لحاظ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  همدان گفت: این پروژه از پروژه های بزرگ و مطرح شهرستان ملایر است و با توجه به موضوعات مطرح شده بزودی با حضور مدیران کل دستگاه های مربوطه در جلسه ستاد تسهیل استان، مشکلات این پروژه پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۸۷٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha