۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
خسارت سیل به ۵۵ کیلومتر از راه‌های اصفهان/ ۳محور همچنان مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان:

خسارت سیل به ۵۵ کیلومتر از راه‌های اصفهان/ ۳محور همچنان مسدود است

اصفهان- خضری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: سیل دو روز اخیر به ۵۵ کیلومتر از راه‌ها و ۴۰ دهنه پل در استان خسارت وارد کرد.

مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش‌های دو روز گذشته در اصفهان اظهار داشت: این بارش‌ها که به دنبال سامانه جوی شمال کشور در استان ایجاد شد بیشترین بارش را در مناطق شرق و شمال استان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بارش‌های دو روز گذشته خسارت‌های زیادی را در مناطق شرق و شمال استان به تاسیسات راهداری وارد کرد، افزود: در این سیل ۵۵ کیلومتر از جاده‌های استان اصفهان دچار آسیب شد.

خسارت به ۴۰ دهنه پل در اصفهان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان همچنین به آسیب وارد شده به ۴۰ دهنه پل در استان اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: عمده این خسارات را در شهرستان‌های خور و بیابانک، نائین، نطنز، اردستان و کاشان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ تیم امدادی از راهداری در محورهای استان اصفهان طی دو روز گذشته فعالیت ویژه داشتند، تصریح کرد: در این زمینه ۴۲ دستگاه از ماشین آلات اداره راهداری نیز نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام کرده‌اند.

محور سه راهی جندق بازگشایی شد
خضری با بیان اینکه محور بیاضه به سمت یزد و کمربندی چاه ملک در خور و بیابانک همچنان مسدود هستند، ادامه داد:محور سه راهی جندق نیز صبح امروز بازگشایی شده است اما همچنان نیروهای راهداری در حال ترمیم جاده هستند.

وی افزود: سعی داریم محور کمربندی چاه ملک را نیز امروز بازگشایی کنیم، ضمن اینکه باید توجه داشت در محور بیاضه محدوده خسارت دیده در استان یزد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: عملیات بهسازی و تعمیر مسیر آزاد راه شرق استان اصفهان همچنان ادامه دارد اما تردد در این مسیر تا اطلاع ثانونی ممکن نیست.

وی تصریح کرد: تیم‌های ارزیاب خسارات در حال برآورد میزان خسارات وارد شده به محورهای استان اصفهان هستند.

کد خبر: ۸۶٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha