۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
احداث  ۶۳ باب مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی خبرداد؛

احداث ۶۳ باب مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی از احداث ۶۳ باب مدرسه توسط این ستاد در استان خبر داد.

مصباح ربانی در گفتگو با خبرنگار بازار ادامه داد: این تعداد مدرسه دارای بیش از ۳۳۰ کلاس درس بوده که عمدتا در مناطق محروم و کم برخوردار استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام احداث شده است.

وی سپس ادامه داد: تاکنون از اول شروع کرونا بیش از۱۷۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع‌ شده است.

ربانی با تاکید بر اینکه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در استان اقدامات مهم و بزرگی انجام داده است، افزود: بنیاد برکت پنج هزار فرصت شغلی در آذربایجان‌شرقی ایجاد کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان شرقی گفت: با تزریق ۷۰ میلیارد تومان برای بیش از پنج هزار نفر به صورت مستقیم در قالب طرح های اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی امام(ره) در این استان اشتغالزایی شده است.

وی در خصوص برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی طی سال جاری گفت: کمک به احداث و بازسازی مساجد روستایی، اجرای طرح های اشتغالزایی، حوزه سلامت، کمک به کسب و کارهای حلال، محرومیت زدایی، مدرسه سازی و ایجاد درآمد پایدار در مناطق روستایی از جمله برنامه های این ستاد در سال جاری است.

ربانی در خصوص احداث واحدهای مسکونی نیز اظهار داشت: احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی هدف گذاری شده که عملیات اجرایی چهار هزار واحد شروع شده است.

کد خبر: ۸۶٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha