۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
۳ پروژه شاخص حوزه راه کردستان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

۳ پروژه شاخص حوزه راه کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج- مرادی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه تامین منابع مالی از مشکلات اساسی حوزه راه‌سازی است، گفت: سه پروژه شاخص حوزه راه استان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

عرفان مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با بررسی های انجام شده، پیشرفت فیزیکی مناسب، اراده و توجه ویژه مدیران کشوری و استانی چندین پروژه شاخص، مهم و حساس حوزه راه‌سازی در استان در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد و شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.

مرادی لازمه افتتاح این پروژه‌ها را تامین و اختصاص اعتبارات لازم ذکر کرد و افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به طرح‌های راه‌سازی چهار خطه گردنه صلوات آباد، محور جدید سنندج – مریوان مشهور به واریانت تیژتیژ- گاران، راه آهن سنندج – همدان و بخش هایی از کریدور بزرگراهی غرب کشور اشاره کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب در حوزه راه‌سازی استان از جمله نیروی انسانی متخصص، پیمانکار و مشاورین توانمند یادآور شد: تامین منابع مالی از مشکلات اساسی در بخش راه‌سازی استان است که در صورت رفع این مشکل با توجه به توانمندی‌های موجود و تلاش مضاعف شاهد تحول اساسی در بخش حمل و نقل استان خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه پروژه راه سنندج- مریوان حدود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم تا پایان خرداد امسال عملیات اجرایی پروژه تیژتیژ- گاران به اتمام برسد.

کد خبر: ۸۶٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha