۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
 دولت به تعهدات اقتصادی خود عمل نکرد
نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت به تعهدات اقتصادی خود عمل نکرد

موسوی، نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارکرد: دولت آینده باید برنامه‌های خود را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکمیل زیرساخت‌های کشور به ویژه حوزه اشتغال تنظیم کند.

به گزارش بازار، کاظم موسوی، نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت آینده باید مقتدرتر از دولت های گذشته باشد و با برنامه به وسط میدان بیاید، گفت: دولت آینده باید برنامه های خود را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تکمیل زیرساخت های کشور به ویژه حوزه اشتغال تنظیم کند.

وی تثبیت و تحکیم بخشی به واحدهای تولیدی در کشور را از جمله وظایف دولت عنوان کرد و افزود: دولت باید بانکها را در این راستا موظف کند، بانک مرکزی نیز در راستای تأمین مواد اولیه ی مورد نیاز واحدهای تولیدی اقدام کند و البته بخشی از تحقق شعار سال هم مربوط به مجلس است که قطعاً قوانین مزاحم را حذف و یا اصلاح خواهیم کرد.

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس همکاری بین قوه مقننه و مجریه برای اشتغال جوانان را ضروری خواند و گفت: در این حوزه اگر نیاز به وضع و یا اصلاح قانون باشد مجلس حتما اقدام خواهد کرد و در بخش پشتیبانی ها نیز دولت باید زیرساخت ها را فراهم کند.

موسوی لازمه افزایش اقتدار کشور در حوزه اقتصادی را برنامه ریزی در چارچوب قوانین و خواسته های مردم دانست و افزود: متأسفانه دولت به ویژه در حوزه بازار سرمایه به تعهدات اقتصادی خود عمل نکرده و مشکلاتی را به وجود آورده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما با دولت آینده قطعاً همراه هستیم، گفت: امیدواریم دولت آینده هم با مجلس همراه تر باشد تا بتوانیم به خواسته های اقتصادی مردم رسیدگی بیشتری داشته باشیم.

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارکرد: دولت آینده باید برنامه ریزی دقیقی با محوریت پشتیبانی از تولید و تقویت بنگاه های اقتصادی و تثبیت بازارهای سرمایه و رشد اقتصادی ارائه دهد و به تعهداتش هم عمل کند.

کد خبر: ۸۶٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha