۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
مصرف مشترکین برق صنعتی در زنجان ۲۹ درصد رشد دارد/ ایجاد زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان:

مصرف مشترکین برق صنعتی در زنجان ۲۹ درصد رشد دارد/ ایجاد زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری

زنجان- خلجی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: مصرف برق در استان زنجان توسط مشترکین صنعتی ۲۹ درصد رشد دارد که باید مصرف برق را مدیریت کنند.

علی خلجی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مصرف انرژی در حوزه شرکت برق منطقه ای زنجان در هفته اول اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است، گفت: در استان زنجان شهرستان ماهنشان و در بین شهرستان های استان قزوین هم شهرستان قزوین بیشترین مصرف انرژی را به خود اختصاص داده  و باید مشترکین برق صنعتی مصرف برق را مد نظر قرار دهند. 

وی اظهار کرد: بیشترین افزایش مصرف برق در استان مربوط به بخش صنعت است و علت این امر هم افزایش تولید صنایع و برق دار شدن صنایع بوده است که این برای استان باعث افتخار است. 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: شرکت برق منطقه ای زنجان ۹۰ پست اتصال و فوق توزیع دارد و ۱۶ مشترک صنعتی متصل به شبکه است.

خلجی با بیان اینکه امسال وضعیت بسیار سختی را به لحاظ تامین انرژی پیش رو داریم،ابراز داشت: نیازمند مدیریت بار بیشتری  هستیم. 

وی مدیریت تامین بار را از اولویت‌های مهم شرکت برق منطقه ای در سالجاری اعلام کرد و گفت: ضریب بار شرکت برق منطقه‌ای بسیار بالا است.

مدیر عامل برق منطقه ای زنجان با بیان اینکه صنعت برق استان زنجان از سه بخش تولید، توزیع و انتقال تشکیل‌شده است، تصریح کرد: طی سالجاری برای تحقق شعار سال شرکت برق منطقه‌ای زنجان استقبال لازم از سرمایه‌گذاران را دارد و مشکلی در حوزه برق وجود ندارد و زیر ساخت های لازم را فراهم می کند. 

خلجی با بیان اینکه صنعت برق زیرساخت اساسی برای توسعه سرمایه‌گذاری است،گفت: طی سالجاری حمایت از سرمایه گذاران به جد دنبال می شود. 

کد خبر: ۸۶٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha