۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
اجرای طرح مسکن ملی در قزوین رضایت بخش نیست
معاون عمرانی استاندار قزوین:

اجرای طرح مسکن ملی در قزوین رضایت بخش نیست

قزوین- فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه تعلل در اجرای طرح مسکن ملی در استان با تبعات اجتماعی متعددی همراه خواهد بود، گفت: روند اجرای طرح در قزوین رضایت بخش نیست.

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: بررسی عملکرد اجرای طرح مسکن ملی در استان قزوین نشان از این دارد که همراهی و تعامل کافی برای اجرای این کار در استان قزوین ایجاد نشده است و نگرانی ها در خصوص اجرای طرح مسکن ملی در بازه زمانی تعیین شده در استان را به همراه داشته است.

وی گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی دخیل انجام شده است و در تلاشیم تا تعامل و روحیه تسهیلگری مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان قزوین ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: عملکرد نهادهای متولی در اجرای طرح مسکن ملی تا کنون رضایت بخش نبوده است اما با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های انجام شده امیدواریم در آینده نزدیک تغییرات عمده ای صورت گیرد.

فرخزاد اظهار داشت: استانداری به عنوان مسئول مستقیم نظارت بر حسن انجام کار پیگیر بررسی وضعیت موجود خواهد بود و تا زمان تحویل واحدها تلاش میکنیم که هیچ مشکلی در این زمینه در استان قزوین نداشته باشیم.

کد خبر: ۸۶٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha