۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
۵ واحد فرآوری صنایع تبدیلی در زنجان به بهره برداری می رسد
رئیس جهاد کشاورزی زنجان:

۵ واحد فرآوری صنایع تبدیلی در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- تاراسی، رئیس جهاد کشاورزی زنجان گفت: طی سالجاری پنج واحد فرآوری صنایع تبدیلی در استان زنجان در بخش های مختلف سردخانه و بسته بندی به بهره برداری می رسد.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: طی سال جاری توسعه صنایع تبدیلی از برنامه های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان است. 

وی اظهار کرد: استان زنجان در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از استانهای موفق کشور است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد از محصولات کشاورزی استان زنجان فرآوری می شود، گفت: در استان ۱۸۰ واحد فرآوری محصولات کشاورزی مجوز فعالیت دارند. 

تاراسی با بیان اینکه طی سالجاری حدود چهار واحد فرآوری صنایع تبدیلی در استان زنجان در بخش های مختلف سردخانه و بسته بندی افتتاح می شوند، تاکید کرد: این تعداد با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد که در اشتغال استان هم بسیار موثر خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال سازمان جهاد کشاورزی برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی برنامه ریزی لازم را دارد، ابراز داشت: طی سالجاری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری واحدهای صنایع تبدیلی کشاورزی راکد و غیر فعال در استان شناسایی خواهند شد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: این استان استعداد توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی را دارد و برای ورود سرمایه گذاران به این بخش حمایت لازم را خواهد داشت. 

تاراسی گفت: برخی از واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی در استان زنجان به علت مشکلات بانکی راکد شدند. 

کد خبر: ۸۶٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha