۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
ضرورت سرمایه گذاری ایمیدرو برای احیای کارخانه نساجی مازندران
عضو مجمع نمایندگان مازندران خواستار شد؛

ضرورت سرمایه گذاری ایمیدرو برای احیای کارخانه نساجی مازندران

قائمشهر- علیپور، عضو مجمع نمایندگان مازندران خواستار تعیین تکلیف وضعیت کارخانه نساجی و یا واگذاری به ایمیدرو شد تا روی آن سرمایه گذاری صورت گیرد.

کمال علیپور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قرار بود در گذشته پنج میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تصفیه خانه نساجی مازندران اعتبار گذاشته شود که محقق نشده است، افزود: در در صورت وجود آمادگی لازم است کارخانه نساجی برای سرمایه گذاری و احیا به ایمیدرو واگذار شود.

وی با اظهار اینکه اصل ۴۴ به جای آنکه توانمندی کارخانه را افزایش دهد به دلیل آنکه به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار نشد، سبب رکود کارخانه شده است افزود: عدم اجرای درست اصل ۴۴ و واگذاری نامناسب سبب شده تا واحدهای نساجی یکی پس از دیگری تعطیل شود.

وی ادامه داد: بخشی از کارخانه های قدیمی و مستحدثات نساجی به خرابه تبدیل و سبب شد تا سنگینی و غصه بزرگی روی دل مردم منطقه باقی بماند و اکنون اهالی از کنار اراضی مخروبه نساجی با غصه رد می شوند.

علیپور با بیان اینکه آمادگی وجود دارد تا هزار میلیارد تومان تسهیلات برای کارخانه درنظر گرفته شود، افزود: شهرداری می تواند این مسئله را پیگیری کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: مسئله دیگر آنکه شهرداری می تواند، کارخانه نساجی را به مجموعه ایمیدرو واگذار کند و این کار سبب احیای دوباره کارخانه خواهد شد.

وی افزود: باید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نسبت به احیای کارخانه نساجی اقدام کرد و این شعار مهم سال اجرایی شود. 

کد خبر: ۸۶٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha