۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
فروش بلیت هواپیما به مقصد ترکیه ممنوع نیست
رئیس انجمن دفاتر گردشگری:

فروش بلیت هواپیما به مقصد ترکیه ممنوع نیست

رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری گفت: ‌فروش بلیت هواپیما به مقصد ترکیه هیچوقت ممنوع نشده است.

به گزارش بازار، رحمت الله رفیعی، با اشاره به اینکه پروازها به مقصد ترکیه انجام می‌شود افزود: تا زمانیکه پروازها به مقصد ترکیه انجام می‌شود ممنوعیت سفر به این کشور معنایی ندارد.

وی گفت: وقتی پروازها برقرار است به معنای آن است که سفر انجام می‌شود و طبیعی است که مسافر برای اقامت، به هتل و اقامتگاه نیاز دارد بنابراین ممنوعیتی نیز وجود ندارد.

رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری افزود: به دفاتر گردشگری بخشنامه کردند که رزرو هتل و اقامتگاه و تور سفر به ترکیه نفروشند این در حالی است که پروازها به مقصد این کشور انجام می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی هم بلیت می‌فروشند.

رفیعی از بخشنامه انتقاد کرد و گفت: چطور ممکن است پروازها انجام و بلیت هواپیما فروخته شود، اما دفاتر گردشگری کار رزرو هتل و اقامتگاه را انجام ندهند. مسافر که نمی‌تواند در خیابان رها شود.

وی تاکید کرد: هیچگونه تبلیغی برای فروش تور در دفاتر خدمات گردشگری انجام نمی‌شود و چنانچه ممنوعیت سفر و پرواز اجرا شود ما هم در بخش دفاتر گردشگری این دستور العمل را اجرا می‌کنیم.

رئیس انجمن دفاتر خدمات گردشگری گفت: برای مدیریت بیماری و جلوگیری از ورود و خروج موارد بیماری باید پرواز هواپیماها به مقصد ترکیه ممنوع شود.

کد خبر: ۸۶٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha