۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کاهش ۱۶ درصدی سفرها در زنجان/ ضد عفونی ترمینال‌های مسافربری
معاون راهداری زنجان خبر داد:

کاهش ۱۶ درصدی سفرها در زنجان/ ضد عفونی ترمینال‌های مسافربری

زنجان - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری تعداد سفرها ۱۶ درصد و تعداد مسافر هم ۱۴ درصد کاهش داشته است.

علی مدقالچی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه استان ۴۰ شرکت مسافربری دارد، گفت: ۱۵۷ دستگاه اتوبوس، ۴۶۹ دستگاه سواری با دو هزار و ۳۰۵ راننده جابه‌جایی مسافران برون‌شهری را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال و نیز اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باعث شده تا انجام سفرها از استان روند کاهشی داشته باشد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: با شیوع بیماری رونا، تعداد سفرها ۱۶ درصد و تعداد مسافر هم ۱۴ درصد کاهش داشته است.

مدقالچی ابراز کرد: طی بهمن ماه امسال بیش از ۵۲ هزار مسافر در قالب بیش از هشت هزار و ۱۰۰ فقره سفر جابه‌جا شده و اسفندماه امسال تنها ۴۴ هزار مسافر جا به جا شده است.

وی با بیان اینکه سه ترمینال زنجان روزانه ضد عفونی می‌شود، افزود: خط مسافربری زنجان به قم و زنجان به گیلان و بلعکس از هفته گذشته لغو شده است.

کد خبر: ۸٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha