۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کارخانه تولید کفش ایمنی و کوه نوردی و نظامی با مشارکت بنیاد برکت در تبریز افتتاح شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی:

کارخانه تولید کفش ایمنی و کوه نوردی و نظامی با مشارکت بنیاد برکت در تبریز افتتاح شد

تبریز- ربانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان شرقی گفت: کارخانه تولید کفش ایمنی و کوه نوردی و نظامی با مشارکت بنیاد برکت در تبریز افتتاح شد.

مصباح ربانی امروز شنبه در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: روز پنج شنبه همزمان با آیین نکو داشت چرخ برکت و میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه روز کارگر، کارخانه تولید کفش ایمنی و کوه نوردی و نظامی که با مشارکت بنیاد برکت در تبریز راه اندازی شده، افتتاح شد.

وی گفت: این کارخانه با تولید روزانه ۴۰۰ جفت و با ظرفیت تولید ۱۴۲۰۰۰ جفت در سال زمینه اشتغال مستقیم ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

ربانی با تاکید بر اینکه این واحد تولیدی با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افتتاح شد، ادامه داد: این واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی و با ظرفیت اشتغالزایی ۵۰ نفر قادر است ظرفیت تولید سالانه بیش از  ۱۴۰ هزار جفت انواع پوتین های ایمنی، نظامی و کوهنوردی  با کفیت خود را  تا دو برابر نیز افزایش دهد.

کارخانه تولید کفش ایمنی و کوه نوردی و نظامی با مشارکت بنیاد برکت در تبریز افتتاح شد

گفتنی است روز پنج شنبه همزمان با آیین بهره‌برداری از ۶هزار و ۶۰۰ طرح تولید پوشاک برکت و رویدادملی چرخ برکت در سراسر کشور، این واحد تولیدی پوتین نیز در تبریز به عنوان طرح منتخب به طور نمادین و از طریف ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

بنیاد برکت در قالب رویداد چرخ ملی برکت با حجم سرمایه گذاری ۱۴۵ میلیارد تومان از  ۶۶۰۰ طرح  خرد و بنگاهی متوسط در حوزه تولید پوشاک با حجم سرمایه گذاری کلی ۴۲۰ میلیارد تومان به منظور حمایت از تولید داخلی  و در راستای لبیک گویی به  منویات مقام معظم رهبری مشارکت کرده است.

کد خبر: ۸۶٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha