۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
ورود دادستان همدان به وضعیت آشفته میدان میوه و تره بار
فیلم استان‌ها؛

ورود دادستان همدان به وضعیت آشفته میدان میوه و تره بار

همدان- وضعیت آشفته میدان میوه و تره بار همدان فرماندار و دادستان را به این مکان کشاند تا از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گیرند.

به گزارش بازار، فرماندار همدان با همراهی دادستان و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی از میدان میوه و تره بار همدان بازدید کرد.

محمدعلی محمدی در این بازدید ترافیک سنگین، مشکلات بهداشتی، فقدان انشعاب آب، بی نظمی و فضای محدود را مهمترین مشکلات غرفه داران این میدان ذکر کرد و گفت: پیش از این هم جلسات متعددی برای گره گشایی از این مکان برگزار شده اما اراده قوی در مجموعه مدیریتی میدان بار برای پیگیری وجود نداشته است.

محمدی افزود: حل مشکلات میدان بار متعلق به یک دستگاه و سازمان نیست و نیازمند عزم همگانی چند دستگاه متولی است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه مدیریت این مجموعه با همکاری شهرداری و اتحادیه مربوطه می تواند موثر باشد، گفت: شهرداری برای مدیریت این اوضاع باید حمایت شود.

فرماندار همدان عنوان کرد: نبود پارکینگ در این مجموعه ترافیک سنگینی را رقم زده که حتی پلیس راهور نیز از هدایت و نظم بخشیدن به آن ناتوان است.

وی گفت: شاغلان و فعالان میدان بار، ماشین‌های حامل بار و مردمی که برای خرید به این مرکز می آیند همگی از این آشفته بازار ناراضی هستند.

محمدی با اشاره به فعالیت غیر مجاز عده ای در فضای عمومی میدان بار یادآورشد: تنها واحدهای صنفی دارای پروانه باید در این مجموعه فعال باشند و به سایر افراد نباید اجازه داده شود در فضای عمومی فعالیت داشته باشند.
 

کد خبر: ۸۶٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha