۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
اجرای طرح راهداری محوری با بکارگیری ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در استان همدان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد:

اجرای طرح راهداری محوری با بکارگیری ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در استان همدان

همدان - صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح راهداری محوری با بکارگیری ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در این استان خبر داد.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگاربازار از اجرای طرح راهداری محوری در جاده های استان همدان خبر داد و هدف از اجرای این طرح را تسریع در طرح‌های راهداری بیان کرد و گفت: طرح راهداری محوری با هدف هم افزایی و بهره‌وری بیشتر از نیروهای راهداری با مرکزیت یکی از شهرستان‌ها و مشارکت شهرستان‌های همجوار و اولویت بندی انجام می‌شود.

وی افزود: طرح راهداری محوری در مرحله نخست در محورهای پرتردد و شریانی استان همدان با سرعت و پیشرفت مناسبی در حال اجراست.

صادقی راد عملیات راهداری در این طرح را شامل تعریض و اصلاح راهها، لکه گیری، درزگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، اصلاح پیچ، رفع نقاط حادثه خیر و مواردی از این قبیل برشمرد.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: ایمن سازی راه‌های ارتباطی، تسطیح جاده‌ها، شانه‌سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه‌ها و پاک‌سازی آن‌ها از مهمترین وظایف طرح راهداری محوری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

صادقی راد بابیان اینکه استان همدان در مجموع دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر راه ارتباطی است و در مسیر چند کریدور منطقه‌ای، آسیایی و بین المللی قرار دارد، یادآور شد: طرح راهداری محوری با مشارکت ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۵۰ نفر از نیروهای راهداری استان همدان در حال اجراست.

کد خبر: ۸۶٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha