۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
موافقت با تمدید مجوز ساخت ۶ سازه دریایی در بنادر جنوب کشور
مدیرکل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد

موافقت با تمدید مجوز ساخت ۶ سازه دریایی در بنادر جنوب کشور

خلیلی، مدیرکل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از موافقت با تمدید مجوز ساخت شش سازه دریایی در بنادر جنوبی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمید خلیلی در این باره اظهار کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی، با تمدید مجوز ساخت کارگاه و تعمیر شناور در سیستان و بلوچستان و تمدید مجوز ساخت بندر صیادی لاور ساحلی در بوشهر موافقت شد.

به گفته دبیر کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی، این کمیته همچنین با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی چیرویه در هرمزگان و تمدید مجوز ساخت بندر صیادی درگهان در جزیره قشم نیز موافقت کرده است.

مدیرکل سواحل و بنادر سازمان بنادر گفت: تمدید مجوز ساخت بنادر صیادی بندر عباس و گوگسر در هرمزگان از دیگر اقدمات کمیته صدور مجوز در سال جدید قلمداد می‌شود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، لازم به ذکر است که بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی، مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و سازها و یا بهره‌برداری از تاسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

کد خبر: ۸۶٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha