۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
آمادگی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۵۰ میلیارد تومان
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد

آمادگی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۵۰ میلیارد تومان

وحدت، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش بازار، علی وحدت گفت: برای رقم‌های بزرگتر هم پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان با کمک بانک‌ها و از طریق اتکایی امکان پذیر است.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی این تسهیلات و خدمات مالی می‌توانند با ثبت نام در سامانه غزال از انواع خدماتی که در این سامانه وجود دارد استفاده کنند و در این سامانه پس از راهنمایی خدمات به سرعت ارائه می‌شود.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه این صندوق مسئولیت تامین خدمات مالی شرکت‌های دانش بنیان را بر عهده دارد گفت: در حدود دو سال گذشته بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به این شرکت‌ها پرداخت شده است.

وحدت افزود: شرکت‌های دانش بنیان تا پنج هزار و ۸۰۰ شرکت در کشور افزایش یافته است و روند رو به رشد اقتصادی این شرکت‌ها باعث شده است تا صندوق نوآوری و شکوفایی هم به دنبال ایجاد شبکه تامین مالی از طریق تقویت صندوق‌های پژوهش فناوری باشد.

وی گفت: اکنون در همه استان‌ها صندوق پژوهش فناوری وجود دارد که این صندوق‌ها غیردولتی هستند، ولی مسئولیت تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان را برعهده گرفته اند.

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: این شبکه تامین مالی می‌تواند کمک شایانی به رشد شرکت‌ها در استان‌ها کند.

وحدت گفت: سال گذشته نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان و در سال ۹۸ حدود ۴ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه شد و امیدواریم امسال بتوانیم رشد چشمگیری را در ارائه این خدمات و تسهیلات شاهد باشیم.

وی افزود: بازپرداخت تسهیلات در این صندوق متنوع است و به نوع طرح شرکت‌های دانش بنیان بستگی دارد.

کد خبر: ۸۶٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      0 0
      سلام به شرکت های دانش بیان نظارت بیشتری شود ایها نیرو برمی دارند با قرداد یک طرفه وکار می کشند ازیک نفر به اندازه ۳ نفر اگر اعتراض کنند با یک ترفندی حتی توهین وافترا کارمند را عمرشو می خواهند وکاری کرده اند که اگر اعتراض به دستگاه قضایی هم بروند جوابگو نیستند لطفا نظارت بیشتر شود من چندین نفر که از طریق دانش بینان بی کار شده اند را می شناسم
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
      0 0
      سلام خواهشا ۵۰ م ملیارد تومان پول کمی نیست بااین کار هم تحریم را دور می زنید که ‌ه پول مملکت بادست این بنیاد به تباهی رود مثل دور زدن تحریم ها عاجزانه خواهش می کنم ‌ با مطالعه بیشتر این کاررد انجام دهید