۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
برنامه ریزی برای جذب ۱۸۰ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

برنامه ریزی برای جذب ۱۸۰ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: جذب ۱۸۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» برنامه ریزی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای امسال برنامه ریزی شده و در برنامه عملکردی و تعهدی این شرکت گنجانده شده است تا به عنوان یک هدف اساسی مد نظر قرار گیرد..

وی گفت: تلاش و برنامه ریزی ما بر این متمرکز شده است که از رقم های اعلام شده فراتر برویم و هم تعداد بیشتری سرمایه گذار جذب و هم مقدار بیشتری زمین برای ساخت واحدهای تولیدی به سرمایه گذاران واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به جذب بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال گذشته، گفت: سال گذشته از با جذب این میزان سرمایه گذار فراتر از برنامه تعهد شده خود عمل کردیم و امسال نیز به دنبال تکرار این موضوع هستیم.

خانپور با بیان اینکه سال خوبی را از حیث جذب سرمایه گذار آغاز کرده ایم یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ سرمایه گذار برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با شرکت شهرک های صنعتی قزوین قرارداد منعقد کرده اند.

وی گفت: حجم برآورد شده سرمایه گذاری مربوط به این قراردادها ۱۴ هزار میلیارد ریال است و با اجرا و بهره برداری از طرح های صنعتی آنها برای هزار و ۸۰۰ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: برای جذب سرمایه گذار زیرساخت هایی نیاز است که خوشبختانه  این زیرساخت ها در حد بسیار مطلوب در استان قزوین وجود دارد که برای مثال می توان وجود زیرساخت های مناسب در شهرک های صنعتی، نزدیکی به مراکز جمعیتی کشور، قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور و دسترسی نزدیک به آزادراه های مهم، خط آهن سراسری و نزدیکی به ۲ فروردگاه بین المللی و همچنین فرهنگ بالای پذیرش سرمایه گذاری را به عنوان بخشی از این زیرساخت ها برشمرد.

کد خبر: ۸۶٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha